آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: آیت‌الله صافی گلپایگانی برای نظام اسلامی منشأ آثار و برکات و خیرات بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک - آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و نایب رئیس مجمع جهانی اهل‌بیت علیهم السلام با صدور پیامی به شرح زیر رحلت آیت‌الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

ضایعه ارتحال فقیه بزرگ اسلام و اهل‌بیت (ع)، آیت‌الله العظمی حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی، پاسدار حریم امامت و ولایت، سنگربان قرآن و عترت، مرزبان غیور حوزه‌های علمیه، مرجعیت و فقاهت، اسوه تقوا و فضیلت مرحوم آیت‌الله العظمی آقای حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی (قدس سره شریف) را محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع حوزه‌های علمیه قم و نجف اشرف، بیت مکرم و عموم شیعیان جهان و ملت ایران تسلیت عرض می‌نمایم.


آن مرجع عالیقدر جهان تشیع عمر پر برکت خود را در راه اسلام و اهل‌بیت (ع)، حوزه‌های علمیه، تدریس و تالیف آثار گران‌بها و تربیت شاگردان فداکار و شیفتگان دانشگاه امام صادق (ع) صرف نموده و همواره مرزبان حریم نظام اسلامی و آرمان‌های مراجع عالیقدر به ویژه آیت‌الله العظمی بروجردی، آیت‌الله العظمی گلپایگانی و امام خمینی (ره) و دیگر بزرگان مکتب و حوزه‌های علمیه بودند و پشتوانه گرانسنگی صرف نمودند.

ایشان که رکن حوزه علمیه قم بودند برای نظام اسلامی و امام راحل و رهبری فرزانه انقلاب منشأ آثار و برکات و خیرات بودند و برای پیشرفت نظام و وحدت امت اسلامی تلاش‌های بسیاری نمودند.

از خداوند منان برای آن مرجع عالیقدر و فقیه وارسته و مجاهد فی سبیل الله و از دلدادگان امام زمان (عج) علو درجات و برای مقام معظم رهبری و مراجع عالیقدر سلامت و عافیت و برای بازماندگان شریف و دوستان و ارادتمندان به آن فقید سعید سلامت و حسن عاقبت مسئلت می‌نمایم.
آیت‌الله صافی گلپایگانی بامداد سه‌شنبه ۱۲ بهمن ماه جاری بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت و به لقاءالله پیوست.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.