صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۳ بهمن

در ساعت ۱۰:۰۵ دقیقه شاخص کل بورس با افت یک هزار ۷۹۵ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۹۹ هزار و ۴۳۸ واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان-شاخص کل بورس تهران، امروز چهارشنبه (۱۳ بهمن) در ابتدای معاملات با اُفت ۹۹۲ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ساعت ۱۰:۰۵ دقیقه شاخص کل بورس با افت یک هزار ۷۹۵ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۹۹ هزار و ۴۳۸ واحدی قرار گرفت. سه  نماد وتجارت، شبندر و نوری بیشترین تاثیر در این دقایق بر بازار داشته اند. وتجارت نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص کل هم وزن نیز با افت ۳۴۷ واحدی در ارتفاع ۳۳۲ هزار و ۹۳۲ واحدی قرار گرفت.   شاخص فرابورس نیز با افت ۱۸ واحدی در ارتفاع ۱۷ هزار و ۶۶۲ واحدی  قرار گرفت.

تاکنون بیشترین تاثیر را به ترتیب سه نماد هرمز، آریا و سمگا بر شاخص فرابورس داشته اند. تجلی نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است. در این دقایق ۴۰ نماد در صف خرید و ۶۰ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۱:۱۰ شاخص بورس با افت یک هزار و ۱۰۳ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۰ هزار و ۱۳۰ واحدی قرار گرفت. هم اکنون ارزش بازار ۵ هزار و ۱۹۸ میلیارد تومان و ارزش معاملات ۲ هزار و ۸۰۱ میلیارد تومان است.

سه نماد وتجارت، نوری و شبندر سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. بیشترین حجم معاملات نیز به ترتیب به نماد‌های تجلی، خساپا و وتجارت متعلق است.

در ساعت ۱۲:۱۵ شاخص کل بورس با افت ۳۷۴ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۰ هزار و ۸۵۸ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با افت ۲۰۶ واحدی در ارتفاع ۳۳۳ هزار و ۷۴ واحدی قرار گرفت.

تاکنون از میان ۷۰۹ نماد، ۶۲ نماد در صف خرید و ۷۱ نماد در صف فروش قرار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار