معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: ۳ میلیون و ۴۶۸ هزار و ۶۷۶ تن کالا با ۲۱۰ هزار و ۹۶۶ سفر باری در ۱۰ ماهه امسال توسط ناوگان باری در این استان جابجا شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان، تیمور باقری با بیان اینکه ۷۰ شرکت حمل و نقل داخلی استان کالا‌های این مدت را جابجا کرده‌اند، اظهار داشت: فرآورده‌های نفتی، سیمان و مصالح ساختمانی عمده کالا‌های حمل شده در این مدت را در استان تشکیل می‌دهند.

وی به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و تصریح کرد: حمل کالا‌ها و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی این اداره کل محسوب می‌شود.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان سخت کوش و فعالان حوزه حمل و نقل جاده‌ای گفت: وضعیت حمل و نقل عمومی جاده‌ای کالا در حال حاضر در سیستان و بلوچستان کاملا عادی و روان است.

باقری در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۹ هزار و ۱۳۳ راننده، ۶ هزار و ۹۸۸ دستگاه ناوگان باری با متوسط عمر افزون بر ۱۴ سال و همچنین ۳ پایانه عمومی بار، در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای داخلی کالای سیستان و بلوچستان فعالیت می‌نمایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار