استاندار همدان گفت: ۱۰۰ واحد تولیدی راکد در استان شناسایی شده که از این تعداد حدود ۶۰ واحد در تملک بانک‌ها قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- قاسمی فرزاد گفت: همدان مشکلات زیادی در بخش تولید و واحد‌های تولیدی دارد وبه منظور حل مشکلات این واحد‌ها و فراهم کردن زمینه رونق تولید با حمایت از تولیدکنندگان با توجه به رویکرد‌های دولت سیزدهم، چندین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با ابلاغ ۱۰۰ مصوبه در استان تشکیل شده است.

او گفت: مصوبات ستاد تسهیل لازم الاجراست و برای رونق بخشی به فعالیت‌های تولیدی، رفع موانع موجود و بهبود شرایط اقتصادی ضمن حمایت جدی از تولیدکنندگان به صورت مستمر پیگیر اجرای مصوبات و رصد شرایط برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی است.

استاندار همدان در ادامه گفت: براساس اجرای طرح مسکن ملی حدود ۱۰۰ هزار واحد مسکونی طی چهار سال در این استان ساخته می‌شود که ۵۰ هزار واحد آن در شهر همدان خواهد بود.

قاسمی فرزاد گفت: یکی از مشکلات اجرای این طرح بحث زمین است که برای رفع این مشکل و با پیگیری‌های انجام شده، موضوع الحاق ۶۸۰ هکتار زمین به شهر همدان (اراضی دولتی به نام راه و شهرسازی) پیگیری و مجوز‌های لازم آن گرفته شده است.

استاندار همدان گفت: در این زمینه و برای تحقق این امر اقدامات موثر و رایزنی‌های زیادی برای الحاق زمین و همچنین رفع مشکلات مرتبط با طرح جامع شهری همدان انجام شد که با رفع مشکل، روند احداث واحد‌های مسکونی براساس برنامه اعلام شده (ثبت نام متقاضیان و بررسی شرایط) انجام خواهد شد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.