مدیر کلینیک‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: ۸ درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی و ۳ خدمت پاراکلینیکی درشهر قزوین راه اندازی و آماده به خدمت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - فریدون شعبانی مدیر کلینیک‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: هشت درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی و سه خدمت پاراکلینیکی دیگر، در کلینیک‌های ویژه دانشگاه، شامل: محمدزاده (منطقه پونک)، مرکز آموزشی و درمانی بوعلی سینا (خیابان فردوسی) و مرکز آموزشی و درمانی کوثر (خیابان طالقانی) در روز‌های آغازین بهمن ماه ۱۴۰۰ در شهر قزوین راه اندازی و آماده به خدمت شد.

درمانگاه جدید فوق تخصصی روماتولوژی، روز‌های شنبه و سه شنبه؛ درمانگاه تخصصی ریه، روز‌های چهارشنبه؛ درمانگاه تخصصی کلیه و فشارخون، روز‌های سه شنبه و درمانگاه تخصصی طب فیزیک و توان بخشی، با انجام نوار عصب و عضله، روزهای، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه در کلینیک محمدزاده، راه اندازی شده است.

درمانگاه فوق تخصصی طب نوزادی (با انجام ختنه)، روز‌های یکشنبه و سه شنبه؛ درمانگاه تخصصی قلب و عروق (با انجام اکوکاردیوگرافی)، روز‌های شنبه، یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه و سونوگرافی، روز‌های یکشنبه و دوشنبه در کلینیک مرکز آموزشی و درمانی کوثر راه اندازی شده است. وی افزود که درمانگاه فوق تخصصی غدد نیز، سه روز در هفته، در کلینیک مرکز آموزشی و درمانی بوعلی سینا راه اندازی شده است.

شعبانی گفت: در حال حاضر حدود ۱۰۰ درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی در ۱۲ کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، به بیش از ۳۰ هزار بیمار سرپایی، خدمات درمانی و تشخیصی ارائه می‌دهد.

تلفن نوبت دهی ۳۳۶۹۹۰۲۲ (۰۲۸) است و لازم است که شهروندان برای گرفتن نوبت در هر روزی، روز قبل از آن، از ساعت ۸ صبح با این شماره تماس بگیرند و ضمن اعلام کد ملی و شماره موبایل بیمار، طبق راهنمای صوتی، نوبت پزشک خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.