نشست خبری فیلم سینمایی شادروان با حضور عوامل این فیلم و اهالی رسانه در برج میلاد برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - دومین اکران آثار سینمایی در دومین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر، به فیلم شادروان اثر حسین نمازی اختصاص داشت.

این فیلم چالش‌های یک خانواده جنوب شهری بعد از فوت پدرشان را روایت می‌کند. رضا رویگری پدر خانواده است که در سکانس‌های ابتدایی فیلم بر اثر مصرف شیرینی زیاد و بالارفتن قندخون فوت می‌کند.

فرزندان که مشغول انجام کار‌های اداری برای تحویل جسد او هستند، متوجه می‌شوند که خواهر دیگری هم دارند.

حسین نمازی کارگردان فیلم، ایده این فیلمنامه را برگرفته از سوژه‌ای می‌داند که در یکی از سایت‌های حقوقی پیدا کرده است.

عباس نادران فرزند الیاس نادران نماینده مجلس یازدهم تهیه کننده این فیلم است.

رضا رویگری در این باره در نشست خبری فیلم گفت: اگر می دانستم عباس آقازاده است، دو برابر از او دستمزد می‌گرفتم. او همچنین در بخشی از صحبت های خود از آماده بودن فیلمنامه اثر سینمایی اش از سال های دور گفت و آرزو کرد، سرمایه گذاری پیدا شود تا فیلمش را بسازد و روی پرده ببرد.

بهرنگ علوی هم که نقش دایی اسد در این فیلم را بازی کرده بود، درباره کار با نادران گفت: عباس نادران رفیق بیست و پنج ساله من است، خانواده او را می‌شناسم و می‌توانم بگویم که او یکی از سلامت‌ترین آدمهاست که در زندگی شخصی دیدم.

سینا مهراد بازیگر نقش اول مرد فیلم شادروان، سپردن این نقش به خود را خطری دانست که کارگردان و تهیه کننده آن را پذیرفته بودند.

براساس اظهارات این بازیگر، زمانی که نقش به او پیشنهاد شد، فیلمنامه را داده تا پدرش سعید سهیلی کارگردان و دو نفر دیگر بخوانند. مهراد برای رسیدن به این نقش دو ماه در جنوب تهران به باشگاه بدنسازی می رفت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار