رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ان‌شاالله برد‌های تیم ملی فوتبال کشورمان، ادامه دار باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان - تیم ملی فوتبال کشورمان امشب موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد امارات بگذرد و صدرنشین گروه A باقی بماند. ملی پوشان کشورمان پیش از دیدار با امارات، صعودشان را به جام جهانی قطعی کرده بودند.

شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال در مورد بازی با امارات و بردها متوالی شاگردان اسکوچیچ گفت: برد مهمی مقابل امارات کسب کردیم. صعودمان را هفته گذشته قطعی کردیم و خیالمان از این مورد، راحت بود. امیدوارم بتوانیم در ۲ بازی آینده مان نیز، باز هم برنده شویم. این برد‌های متوالی تیم ملی، به لطف خدا بوده است. تاریخ فوتبال آسیا را با رکورد‌ها و بردها، تسخیر کردیم. ما توانستیم تاریخ را در فوتبال رقم بزنیم. کادرفنی و بازیکنان، زحمات زیادی کشیدند. تیم ملی فوتبال در گذشته هم رکورد دار آسیا بود. امیدوارم توقعات را بالا نبریم زیر را کارمان سخت‌تر خواهد شد. بازی‌های جام جهانی سختی‌ها خاص خودش را دارد و تیم‌های بزرگی در آنجا بازی می‌کنند. باید تدارکات لازم را صورت دهیم، وحدت و همگرایی در کشور برای ملی پوشان صورت دهیم. ما از شرایط سخت و پیچیده، به ساحل آرامش رسیدیم. ما سریع‌ترین صعود به جام جهانی را در منطقه آسیا داشتیم. این دستاورد مهمی از طرف خدا بود و امیدوارم مردم از این تیم ملی، لذت ببرند. ان شاالله بردهایمان ادامه دار باشد.

 دولت قول‌هایی دادند که به ما کمک کنند.  امیدوارم در این ۱ سال، دستاورد جدیدی به دست آورده باشیم. ما اوایل هفته، دبیرخانه ستاد جام جهانی را شروع می‌کنیم. جام جهانی قطر برایمان متفاوت‌تر از جام‌های جهانی سابق است. قطر به ما نزدیک است و روابط تجاری خوبی با آن‌ها داریم. امیدواریم این ستاد برنامه ریزی‌های خوبی را داشته باشد. سایر نهاد‌ها هم می‌توانند به ما کمک کنند. ان شاالله با یک برنامه ریزی منظم، پا به عرصه مسابقات جام جهانی بگذاریم. تیم‌های بزرگی در جام جهانی حضور دارند.

تیم ملی امید مشکل خاصی ندارد

 تیم ملی امید، کارش را انجام می‌دهد. مشکلی وجود ندارد و ما برنامه ریزی را برای تیم ملی امید برای حضور موفق در المپیک از الان صورت دادیم. امیدوارم تیم ملی امید بتواند از فیفا دی و بازی‌های دوستانه استفاده کند و پیگیر این موضوع هم هستیم. در خرداد ماه باید خودمان را آماده مرحله نهایی قهرمانی آسیا کنیم. امیدوارم مهدوی کیا کارش را شروع کند، زیر را به او نیاز داریم. می‌خواهیم اردو‌های تیم ملی امید را در قطر برگزار کنیم.

تیم ملی فوتبال کشورمان با ۲۲ امتیاز، صدرنشین گروه A مقدماتی جام جهانی است. شاگردان اسکوچیچ ۵ فرودین ۱۴۰۰ در سئول به مصاف کره جنوبی خواهند رفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار