معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: معاونت سینمایی وزارت ارشاد قول داده که مشکلات به سرعت برطرف و از امروز (۱۲ بهمن) بلیت فروشی آغاز شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- مهدی ربانی‌نژاد گفت: امسال برای نهمین بار کرمانشاه میزبان این جشنواره می‌شود و ۱۶ فیلم جشنواره در استان اکران خواهد شد. فیلم‌های این جشنواره از ۱۵ تا ۲۲ بهمن در دو سینمای آزادی و فرهنگ کرمانشاه اکران می‌شود.

به گفته ربانی‌نژاد، برخی مشکلات در فروش اینترنتی بلیت‌های جشنواره وجود داشت و قرار بود بلیت فروشی جشنواره از دیروز (یازدهم بهمن) شروع شود که به دلیل برخی مشکلات فعلا آغاز نشده است. با توجه به صحبت‌های صورت گرفته مسئولین معاونت سینمایی وزارت ارشاد قول داده اند که این مشکلات امروز مرتفع شده و بلیت فروشی جشنواره آغاز شود.

 فیلم‌های جشنواره در دو سانس ۱۸ و ۲۰:۳۰ در سینما‌های کرمانشاه، اکران می‌شوند؛ اکران ۱۶ فیلم جشنواره در این دو سینما به‌صورت ضرب‌دری خواهد بود، یعنی فیلمی که در سینما آزادی در سانس ساعت ۱۸ نمایش داده می‌شود، همان فیلم در همان روز در سانس ۲۰:۳۰ در سینما فرهنگ اکران می‌شود.

 بر این اساس در سینما آزادی در دو سانس ۱۸ و ۲۰:۳۰ به ترتیب روز جمعه (۱۵ بهمن) فیلم «خائن کُشی» و «درب»، روز شنبه (۱۶ بهمن) فیلم «ملاقات خصوصی» و «ماهان»، روز یکشنبه (۱۷ بهمن) «مردبازنده» و «هناس»، روز دوشنبه (۱۸ بهمن) «بدون قرار قبلی» و «بیرو»، روز سه شنبه (۱۹ بهمن) «شب طلایی» و «موقعیت مهدی»، روز چهارشنبه (۲۰ بهمن) «شادروان» و «برف آخر»، روز پنجشنبه (۲۱ بهمن) «شهرک» و «علفزار» و روز جمعه (۲۲ بهمن) «دسته دختران» و «ضد» به نمایش درخواهد آمد.

 در سینما فرهنگ هم در سانس‌های ۱۸ و ۲۰:۳۰ به ترتیب روز جمعه (۱۵ بهمن) فیلم «درب» و «خائن کُشی»، روز شنبه (۱۶ بهمن) فیلم «ماهان» و «ملاقات خصوصی»، روز یکشنبه (۱۷ بهمن) «هناس» و «مردبازنده»، روز دوشنبه (۱۸ بهمن) «بیرو» و «بدون قرار قبلی»، روز سه شنبه (۱۹ بهمن) «موقعیت مهدی» و «شب طلایی»، روز چهارشنبه (۲۰ بهمن) «برف آخر» و «شادروان»، روز پنجشنبه (۲۱ بهمن) «علفزار» و «شهرک» و روز جمعه (۲۲ بهمن) «ضد» و «دسته دختران» اکران خواهد شد.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.