مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارش چندان سنگینی در کرمانشاه در پیش نداریم، احتمالا موج بارشی که امروز(۱۲ بهمن) در استان فعال است، به‌زودی از کرمانشاه خارج می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- فیروز دولتشاهی گفت: موج بارشی که از اواخر وقت دیروز، استان را تحت تاثیر قرار داده، باعث وزش باد و بارش‌هایی به شکل برف و باران در سطح استان شد که همچنان ادامه دارد.

به گفته دولتشاهی، عمده فعالیت این موج  مربوط به نواحی غربی و شمال شرقی استان است؛ بارش در شهرستان‌های اسلام آبادغرب، دالاهو، ثلاث باباجانی، جوانرود، روانسر، پاوه، قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب، سنقر و کرمانشاه نمود بیشتری دارد. بارش‌های این موج چندان شدید نخواهد بود و احتمالا به‌زودی شاهد خروج آن از جو استان هستیم. بیشترین ارتفاع بارش برف احتمالا به ۱۰ تا ۱۵ سانتی‌متر برسد.

بیشترین بارش ۲۴ ساعت گذشته نیز مربوط به قصرشیرین و سرپل ذهاب به ترتیب با ۱۱.۹ و ۱۱.۸ میلی‌متر بوده است. بارش شهر کرمانشاه نیز حدود ۲.۵ میلی‌متر بوده است. دمای شبانه با عبور این موج بارشی  کاهش خواهد یافت و  باعث می‌شود دمای اکثر نواحی استان بجز مناطق گرمسیر به زیر صفر برسد.  افت دمای شبانه طی امشب و فردا شب ادامه دارد.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.