مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: ۶ هزار و ۳۰۵ طرح اشتغال با اعتباری بیش‌از ۲۸۴ میلیارد تومان به مناسبت ایام مبارک دهه فجر در سطح استان اجرا می‌شود.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سیدمهدی عبادی گفت: ۱۳۰ واحد مسکن مددجویی به ارزش ۱۱ میلیارد و ۷۵۶ میلیون تومان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در سطح سیستان و بلوچستان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: یک‌هزارو ۵۴۰ سری جهیزیه شامل کالاهای ضروری از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی نیز میان نوعروسان نیازمند سیستان و بلوچستان توزیع خواهد شد که ارزش آن در مجموع ۳۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان ادامه داد: اهدای ۲هزار و ۳۰۰ دستگاه تبلت به ارزش ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند سطح استان و توزیع آبگرمکن گازی و لوازم گرمایشی نیز از برنامه‌های کمیته امداد استان در ایام دهه مبارک فجر است.

وی ادامه داد: همایش محوری با عنوان «جایگاه و نقش جوانان در گام دوم انقلاب» همراه با تقدیر از حامیان بومی و کارآفرینان برتر سیستان و بلوچستان نیز ۱۸ بهمن در زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار