مرد جوان وقتی نتوانست برای پرداخت بدهی میلیاردی‌اش از پدرش کمک بگیرد برای انتقام او را کشت.

باشگاه خبرنگاران جوان - شامگاه بیست وهفتم دی امسال جسد مرد ۶۰ساله‌ای که از ناحیه سر با شلیک گلوله به قتل رسیده و آثار ضربه‌های چاقو روی بدنش بود، در خودروی پارک شده پژو۲۰۶ پسرش دریکی ازخیابان‌های محله ستاری در غرب تهران پیدا شد.
پسر مقتول در تحقیقات گفت: قصد رفتن به خانه خواهرم را داشتیم. پدرم داخل خودرو نشسته بود و من برای برداشتن مدرکی به داخل خانه برگشتم. وقتی به داخل خودرو برگشتم متوجه قتل پدرم شدم.

ماموران جنایی به رفتار‌های پسر جوان مشکوک شدند. او را زیر نظر گرفتند تا این‌که پی بردند وی دچار بحران‌های مالی شده و بدهکاری زیادی به بارآورده و با پدرش درگیر بوده است. او دو روز پیش به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد و سرانجام دیروز اعتراف کرد و گفت: پدرم پولدار بود. او ۱۳سال قبل با زنی آشنا شد و برای دومین بار ازدواج کرد. خانه‌اش درپاسداران را هم در اختیار آن زن قرار داد. از پدرم پول قرض خواستم که کمکی نکرد. برای پرداخت بدهی‌هایم مجبور شدم پول نزولی بگیرم و بدبخت شدم. بدهی‌هایم به یک میلیاردو۵۰۰ میلیون تومان رسیده بود. با پدرم حرف زدم و خواستم پولی به من بدهد تا بدهی‌هایم را بپردازم که قبول نکرد.=

وی افزود: تصمیم به انتقام گرفتم. چندروز قبل از مردی در تهران چاقو و سلاح کلت خریدم. آن شب موقع رفتن به خانه خواهرم، ابتدا تیری به سر پدرم شلیک کردم بعد با چاقو ضربه‌هایی به بدنش زدم که او فوت شد. برای صحنه سازی خودم به پلیس و اورژانس زنگ زدم و به دروغ گفتم فردی او را کشته و فرار کرده است.

مصطفی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران گفت: با اعتراف متهم به پدرکشی تحقیقات از او در پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

منبع: جام جم

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار حوادث ، قتل پدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.