مدیرعامل شرکت نمایشگاهی سفیران از آغاز به کار نمایشگاه گل و گیاه در بندرعباس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بندرعباس-حامد خورشیدی گفت: چهارمین نمایشگاه گل و گیاه و ادوات باغبانی، گیاهان دارویی و محصولات ارگانیک در بندرعباس از ۱۱ بهمن‌ماه آغاز به کار کرده و تا ۱۵ بهمن ادامه دارد.

 شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه از تولیدکنندگان گل و گیاه و گیاهان دارویی هستند که از استان‌های مرکزی، گلستان، مازندران، گیلان، همدان، فارس، اصفهان، کرمان  و  استان هرمزگان حضور یافته‌اند.

خورشیدی گفت: در این نمایشگاه ۱۰۰ غرفه از ۲۰ استان کشور به عرضه بیش از ۱۰ هزار گونه گل و گیاه از طبیعت ایران می‌پردازند. علاقه‌مندان به گل و گیاه می‌توانند تا ۱۴ بهمن‌ماه همه‌روزه از ساعت ١٦ تا ٢٣ و روز جمعه ١٥ بهمن از ساعت ١١ صبح از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی گفت: غرفه ارائه ماسک و الکل و همچنین دستگاه تب‌سنج برای جلوگیری از ورود افراد مشکوک به کرونا، در ورودی نمایشگاه قرار داده شده است. در تمامی لاین‌های نمایشگاه نیرو‌های حراست، کار نظارت بر رعایت  شیوه نامه های  بهداشتی توسط غرفه داران و مردم را انجام می‌دهند و همچنین غرفه داران کارت تزریق حداقل ۲ دُز واکسن کرونا را  باید داشته باشند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.