به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای گمنام در کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه، نماینده سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - روز سه شنبه همزمان با آغاز دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در گلزار شهدای یاسوج مرکز این استان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

مراسم ویژه یوم الله ۱۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم شهید پرور و قدرشناس یاسوج، خانواده معظم شهیدان و ایثارگران و مسئولان استانی در محل گلزار شهدای یاسوج برگزار شد.

رژه موتوری با حضور موتورسواران نیروهای مسلح، بسیج و دژبان و حرکت آنان به صورت نمادین از فرودگاه یاسوج تا گلزار شهدا  از برنامه‌های امروز یوم الله ۱۲ بهمن بود.

نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی یا زنگ انقلاب در مدارس استان در روز ۱۲ بهمن و  آغاز برنامه های مختلف در طول دهه فجر با حضور  دانش آموزان تحت عنوان آینده سازان در مدارس اجرا خواهد شد.

 برگزاری ویژه برنامه‌هایی در بقاع متبرک امامزادگان، برگزاری مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در  حوزه‌های علمیه استان، جشن‌های انقلاب و یادواره شهدای انقلاب در مساجد استان، نشست‌های تبیینی و حلقه‌های معرفتی با نگاه "جهاد روایت و تبیین " از برنامه‌های ویژه  ایام الله دهه فجر در استان هستند.

از دیگر برنامه های آن می توان به برگزاری مسابقات قرآنی، اجرای محفل انس با قرآن، مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، کرسی های تلاوت و برنامه‌های متنوع قرآنی توسط کمیته قرآن، برگزاری گفتمان های دینی مدارس، مساجد و دانشگاه ها، راه اندازی کرسی‌های آزاداندیشی و افتتاح طرح ها و پروژه های عمرانی و اقتصادی در استان اشاره کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.