۱۱۷ طرح آب‌رسانی و خدمات دفع فاضلاب با اعتبار ۲هزار و ۱۵۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال دهه فجر امسال در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: از مجموع ۱۱۷ آماده افتتاح در دهه فجر امسال ۹۹ طرح آب‌رسانی با اعتبار ۶۵۵ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

طاهری می گوید: ۱۹ هزار و ۶۰۰ متر اصلاح شبکه توزیع آب با اعتبار بالغ بر ۲۳ میلیون ریال، احداث ۲ باب مخازن ذخیره آب آشامیدنی با حجم ۱۳۰متر مکعب از جمله طرح‌های آماده افتتاح این شرکت در دهه فجر امسال است.

 نصب ۲هزار و ۴۷۰ انشعاب آب، نصب ۲هزار و ۵۰۰ انشعاب فاضلاب، تعویض ۲هزار و ۵۰۰ دستگاه کنتور خراب و احداث یک باب آزمایشگاه کنترل کیفی آب از دیگر طرح‌های آماده بهره‌برداری در دهه فجر امسال است.

استانداردسازی یک هزار فقره انشعاب آب، احداث۲ دستگاه پمپاژ آب، اجرای خط انتقال آب به طول یکهزار و ۳۰۰ متر و بهره‌برداری از مدول اول اجرای ته‌نشینی تصفیه‌خانه آب گرمسار، دیگر طرح‌هایی است که در دهه فجر امسال آماده بهره برداری است. 

۱۸ طرح با اعتبار یک هزار و ۴۸۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال دهه فجر امسال در این استان کلنگ‌زنی می‌شود.

حفر و تجهیز ۹ حلقه چاه آب آشامیدنی، اصلاح و توسعه شبکه و اجرای خط انتقال و تاسیسات آب از جمله طرح‌هایی است که عملیات اجرایی آن دهه فجر امسال آغاز می‌شود.

۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان از آب آشامیدنی برخوردار و تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان سمنان هستند. 

آب آشامیدنی در استان سمنان از طریق ۲۳۲ حلقه چاه، ۹۵ چشمه، ۱۹ قنات و ۲ مورد آب سطحی تامین می‌شود.

شرکت آب و فاضلاب استان سمنان ۶۰ هزار مشترک انشعاب فاضلاب دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.