استاندار اردبیل گفت: مشارکت جوانان در اداره کشور بر نشاط انقلاب می‌افزاید و باید در ادامه مسیر انقلاب از ظرفیت‌های جوانان استفاده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سید حامد عاملی گفت: تنها عامل رشد هر جامعه‌ای انسان است و باید جوانان با توجه به ارتقای علمی برای پیشرفت و آبادانی آینده کشور و استان تلاش کنند.

استاندار اردبیل در آیین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان مدرس اردبیل می‌گوید: جوانان باید از آرمان‌ها و ارزش‌های اصلی انقلاب آگاهی یابند و با اتکا به این ارزش‌ها و گفتمان‌ها مسیر آینده را ترسیم کنند.

به گفته عاملی مبانی، ارزش‌ها و گفتمان‌های انقلاب قابل تغییر نیست و شیوه‌های اداره کشور نیازمند تغییر بوده و باید با استفاده از روش‌های نو و تفکر جوانان مسیر رشد و توسعه سرعت گیرد.

او گفت: انقلاب ۵۷ ثمره حرکت‌های حصرت امام خمینی (ره) از سال‌های قبل بوده و این انقلاب با هدف توجه به عزت مردم، رفع تبعیض و استفاده همه مردم از منابع کشور انجام شد.

استاندار اردبیل می‌گوید: این گفتمان‌ها و ارزش‌های انقلاب باید به نسل جدید انتقال یابد و این نسل با تلاش و کوشش و اتکا به علم برای پیشرفت و آبادانی تلاش کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.