در سالروز ورود تاریخی بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی به میهن عزیزمان ایران، برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در استان سمنان آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان - در ابتدای این برنامه‌ها، جمعی از مردم و مسئولان با حضور در گلزار‌های شهدای این استان به مقام شامخ شهدا ادای احترامم و با امام راحل و شهیدان گلگون کفن این مرز و بوم تجدید دیدار کردند.

نواخته شدن زنگ انقلاب، رژه موتوری و افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی از برنامه‌های دیگر این روز عزیز است.

 نماینده ولی فقیه در استان در مراسم بزرگداشت دهه فجر که در بارگاه مطهر امامزاده یحیی سمنان برگزار شد گفت: امام راحل (ره) به منظور مبارزه با بی عدالتی، قیام کردند و تا پایان عمر با برکت خویش، به دنبال اجرای عدالت بودند.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی می گوید: امروز هرکسی در هر جایگاه و منصبی قرار دارد، باید با فساد مبارزه کرده و به دنبال اجرای عدالت باشد.

استاندار سمنان هم گفت: مردم در تمام صحنه‌ها و عرصه‌های نظام، با وجود تمام مشکلات، وفاداری خود را به خون شهدا، امام‌راحل و انقلاب ثابت کردند.

سید محمدرضا هاشمی می گوید: روحیه جهادی، شایسته سالاری، کارآمدی، پاک دستی و فساد ستیزی، از ویژگی‌های مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که امروز همگان باید در این مسیر حرکت کنیم

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.