رییس پلیس راه کردستان گفت: تمامی جاده‌های اصلی کردستان باوجود بارش برف باز است، اما رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز از آن استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - سرهنگ عیسی گوهری گفت: بارندگی از بامداد امروز آغاز شد و به دلیل شرایط جوی، تردد کشنده در برخی از مسیر‌ها را برای ساعاتی ممنوع اعلام کرده بودیم که اکنون تردد این خودرو‌ها هم آزاد است.

 رییس پلیس راه کردستان گفت می گوید: رانندگان برای جلوگیری از هرگونه سانحه رانندگی و تصادفات زنجیره‌ای سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را رعایت کنند که اگر خدای نکرده برای خودروی جلویی آن‌ها حادثه‌ای رخ داد خودرو‌های پشت سر بتوانند به موقع عکس‌العمل نشان داده و از برخورد زنجیره‌ای جلوگیری شود.

او گفت: رانندگان در این روز‌های برفی زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و پیش از حرکت از ایمنی و سلامت وسیله نقیله خود خصوصا برف پاک‌کن‌ها و چراغ‌های جلو و عقب اطمینان حاصل کنند.

 رییس پلیس راه کردستان گفت : رانندگان لازم است طبق قانون از کمربند ایمنی استفاده کرده و دیگر سرنشینان را هم ملزم کنند تا کمربند ایمنی خود را ببندند تا در صورت بروز حادثه کمترین صدمه را ببینند.

سامانه بارشی جدیدی که از بامداد سه شنبه وارد کردستان شده موجب بارش برف و کولاک در برخی نقاط استان شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.