مدیر حوزه علمیه منطقه کاشان گفت: ضرر و آسیبی که منافقین داخلی به انقلاب اسلامی می‌توانند وارد کنند به مراتب بیش از دشمنان خارجی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - حجت الاسلام منصور فرجی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران از شگفتی‌های عالم و در طول تاریخ بشر بی نظیر بود.

انقلاب اسلامی با رهبری کسی به پیروزی رسید که خود فردی اخلاق مدار و فقیهی برجسته بود.

او نظریه انقلاب اسلامی را برگرفته از فقاهت دینی دانست و گفت: به طور طبیعی انقلابی که بخواهد در مقابل رژیمی مبارزه کند که حمایت همه دولت‌های جهان را دارد باید شکست بخورد، ولی از معجزات انقلاب اسلامی پیروزی آن در مقابل این رژیم و حامیان داخلی و خارجی او بود.

مهمترین مؤلفه و دلیل پیروزی انقلاب اسلامی حمایت مردم و وجود یک رهبری آگاه بود، که در طول بیش از چهار دهه گذشته نیز مردم مقاوم ایران با تبعیت از رهبری انقلاب توانستند از همه بزنگاه‌ها و فتنه‌ها به سلامت عبور کنند.

حجت الاسلام فرجی می‌گوید ضرر و آسیبی که منافقین داخلی برای انقلاب اسلامی دارند به مراتب بیش از دشمنان خارجی است که برای در امان ماندن از این فتنه‌ها و دسیسه چینی‌های منافقین داخلی و دشمنان خارجی در مسیر ولایت فقیه ماندن است.

به گفته مدیر حوزه علمیه منطقه کاشان نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر ظلم و جور استکبار جهانی ایستاده و به هیچ وجه از مواضع حق خود کوتاه نمی‌آید چراکه این از آموزه‌های دینی ما است که همواره باید حامی مظلوم باشیم و در مقابل ظالم مقاومت کنیم.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.