فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان گفت: در اجرای طرح امنیت محله محور ۴۳ متهم ظرف یک روز در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ سرهنگ حسین زلقی ، فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان گفت: در اجرای سلسله طرح‌های افزایش امنیت اجتماعی در این شهرستان با محوریت امنیت محله محور در طول یک روز ۴۳ متهم در تمام جرایم دستگیر شدند که برای ۱۵ سارق در جرایم مختلف پرونده قضایی تشکیل شد.

به گفته این مسئول در این طرح که توسط کلانتری ۱۱ ولیعصر، پاسگاه ایست و بازرسی مارد، پاسگاه ابوشانک، پلیس‌های تخصصی آگاهی، مبارزه با مواد مخدر و اطلاعات آبادان به اجرا درآمد ، پنج دستگاه موتور سیکلت مسروقه، ۹ دستگاه گوشی موبایل اندروید، ۲۰ عدد درب منهول، سه دستگاه سیلندر گاز از مخفیگاه مهتمان کشف شد.

فرمانده انتظامی آبادان او با اعلام کشف مقدار زیادی کابل برق هوایی و سایرابزارآلات مربوط به شهرداری گفت: شناسایی مال باختگان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او جمع آوری ۱۹ معتاد متجاهر و معرفی آن‌ها به کمپ ترک اعتیاد و دستگیری ۳ خرده فروش مواد مخدر همراه باکشف مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی را ا دیگر دستاورد‌های اجرای طرح امنیت محله محور و معرفی فروشندگان مواد مخدر به مرج قضایی را از دیگر دستاورد‌های اجرای طرح افزایش امنیت محله محور برشمرد.

سرهنگ زلقی به توقیف یکدستگاه کامیون باری درمحور آبادان اشاره کرد و گفت: با تلاش ماموران پلیس این کامیون که اموال مسروقه یک واحد انبارضایعاتی را جابه جا میکرد توقیف و انبار مورد نظر نیز شناسایی و پلمپ گردید.

بار کامیون توقیف شده را درب‌های منهول، سیم برق، وسایل تفرجگاه‌ها و سایر اقلام سرقتی تشکیل می‌داد.

به گفته این مقام انتظامی پنج نفر از ساکنان روستای ابوشامنک این شهرستان به جرم درگیری طایفه‌ای با سلاح سرد قمه قاچاق دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان گفت: اجرای سلسله طرح‌های محله محور پاکسازی نقاط حاشیه و آلوده از سارقان، فروشندگان مواد مخدر، اراذل و اوباش، مزاحمان خیابانی و معتادان متجاهر با قاطعیت ادامه دارد و این فرماندهی در اجرای قانون با هیچ متخلفی مدارا نخواهد کرد.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.