سرپرست فرمانداری سمنان گفت: ۸۴ طرح عمرانی و اقتصادی سمنان با اعتبار ۲هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنانحسن اقوامی‌پناه گفت: ۶۸ طرح عمرانی با اعتبار یک هزار و ۵۰۹ میلیارد ریال و ۴ طرح اقتصادی با اعتبار ۵۶۱ میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال در سمنان به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود.

عملیات اجرایی ١۲ طرح با اعتبار ۴۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دهه فجر امسال در شهرستان سمنان آغاز می‌شود.

در مجموع ۲ هزار و ۷۰ میلیارد ریال برای افتتاح طرح‌های اقتصادی و عمرانی شهرستان سمنان در دهه فجر هزینه شد.

۸۴ طرح آماده افتتاح و کلنگ‌زنی در شهرستان سمنان به مناسبت دهه فجر امسال به وسیله ۲۰ دستگاه اجرایی برنامه‌ریزی و اجرا شد.

 از مجموع طرح‌های عمرانی آماده افتتاح در دهه فجر امسال چهار طرح در زمینه آبرسانی، ۲ طرح در زمینه راه، ۴۶ طرح در زمینه عمران شهری و روستایی و ۹ طرح در زمینه زیربنایی و انرژی است.

سرپرست فرمانداری سمنان گفت: چهار طرح در زمینه آب، سه طرح در زمینه راه، یک طرح در بخش بهداشت و سه طرح در بخش زیربنایی و انرژی، بخشی از طرح‌هایی است که عملیات اجرایی آن به مناسبت دهه فجر آغاز می‌شود.

۸۵۱ طرح در دو بخش عمرانی و سرمایه گذاری با سه هزار و ۱۶۶ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در سراسر استان سمنان بهره‌برداری می‌شود.

در چهل سومین دهه فجر انقلاب در استان سمنان ۳۹۳ طرح عمرانی با ۶۶۶ میلیارد تومان بهره‌برداری و در بخش سرمایه‌گذاری نیز ۴۵۸ طرح با ۲ هزار و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام / ن 

برچسب ها: طرح عمرانی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار