با معرفی آثار برتر جشنواره ابوذر باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی در بخش خبر این جشنواره رتبه کسب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک -  پس از بررسی ۳۶۵ اثر ارسال شده به دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مرکزی هیئت داوران باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی را به عنوان رتبه دوم خبر این جشنواره انتخاب کرد.

بر همین اساس در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مرکزی  محمدجواد بهلول بندی از باشگاه خبرنگاران جوان در حوزه مانع زدایی‌ها و توان داخلی و خوداتکایی رتبه دوم را کسب کرد تندیس جشنواره و لوح افتخار به باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی اهدا شد.

همچنین باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی با این اثر به همراه ۱۸ اثر دیگر از رسانه‌های استان مرکزی به جشنواره کشوری ابوذر راه پیدا کرد.

احسان ربیعی مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اراک، فرایند بررسی و انتخاب آثار را به شرح زیر عنوان کرد.

در مهلت ارسال آثار ۳۶۵ اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شد که پس از بررسی آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره از سوی هیئت داوران ۱۹ اثر برگزیده شدند و در مراسم امروز از صاحبان آثار برتر تجلیل شد و این آثار به جشنواره کشوری اسفندماه د هم راه پیدا خواهند کرد.

این آثار در قالبِ تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش، کلیپ، موشن گرافی، عکس، مستند کوتاه و در محور‌های آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی، امید ونشاط و مطالبه گری کارآمدی بودند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.