مسائل و مشکلات عمرانی و اداری حوزه بهداشت و درمان شهرستان در نشست فرماندار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی مورد بررسی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان -  محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه‌ای که با حضور دکتر شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد حل مسائل و مشکلات حوزه سلامت شهرستان بویژه بخش مرکزی را پیگیری کرد.

در این جلسه، رفع کمبود نیروی انسانی مراکز درمانی شهر زیار و روستای دستجا و همچنین لزوم حضور مستمر کادر درمان در درمانگاه شبانه روزی شهر زیار و روستای دستجاء و تجهیز داروخانه روستا‌های پیله وران و دشتی پیگیری شد.

فرماندار اصفهان با تاکید بر ارائه مطلوب خدمات درمانی بهداشتی به شهروندان گفت: تامین نیاز‌های خدماتی مردم در حوزه درمان و سلامت وظیفه مسئولین بوده و در این مسیر تمام تلاش خود را خواهیم داشت.

احمدی با اشاره به افزایش جمعیت شهرک شهید کشوری و ضرورت احداث ساختمان مرکز سلامت گفت: در تلاش هستیم با همت دانشگاه علوم پزشکی عملیات اجرایی ساخت مرکز سلامت شهرک شهید کشوری همزمان با ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آغاز شود.
در این جلسه مقرر شد عملیات اجرایی ساخت بیمارستان بهارستان و همچنین پایگاه اورژانس شهید کشوری پیگیری و در اسرع وقت آغاز شود.

مجوز ساخت یک بیمارستان با ظرفیت ۲۵۰ تخت خواب بستری در شهر جدید بهارستان توسط وزارت بهداشت و درمان صادر شده است و بر اساس تفاهم نامه انجام شده بین شهرکت عمران شهر جدید بهارستان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار است این بیمارستان توسط شرکت عمران شهر بهارستان ساخته و توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تجهیز شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.