مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: پروژه منبع زمینی و هوایی و ایستگاه پمپاژ ناحیه صنعتی نیر با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - محمد اهلی گفت: با افتتاح پروژه منبع زمینی و هوایی و ایستگاه پمپاژ ناحیه صنعتی شهرستان نیر، ظرفیت آب رسانی به این ناحیه افزایش یافته و مشکل کمبود آب واحد‌های تولیدی مرتفع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با توجه به اهمیت موضوع و لزوم آب رسانی به واحد‌های تولیدی، اجرای این پروژه از سال گذشته آغاز شد که خوشبختانه با تکمیل آن، شاهد بهره برداری از این پروژه زیربنایی در دهه فجر امسال خواهیم بود.

اهلی با بیان اینکه استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه گذاران، از مهمترین برنامه‌های کاری این شرکت است، می‌گوید: برای اجرای این پروژه بیش از ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است که تماماً از محل منابع داخلی این شرکت بوده است.

او گفت: در کنار اجرای این پروژه تلاش شد تا میزان آب تخصیصی این ناحیه نیز افزایش یابد که خوشبختانه امروز شاهد افزایش سه برابری آب ورودی به این ناحیه از ۵ لیتر به ۱۵ لیتر در ثانیه هستیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.