قائم مقام مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان گفت: حضور نجف آباد در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌های غنی این شهرستان در حوزه گردشگری است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - اصغر آذربایجانی با حضور در غرفه شهرداری نجف آباد در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، گفت: قطعا یکی از اصول توسعه پایدار شهر‌هایی که هویت تاریخی و فرهنگی دارند توسعه گردشگری است که از منابع پایدار درآمدی برای شهر‌ها محسوب می‌شوند.

نجف آباد شهری است که قدمت آن به زمان صفویه بازمی‌گردد و اگر در راستای جریان شهری بستر‌های توسعه گردشگری و احیای بافت‌های فرسوده و تاریخی در این شهر شکل بگیرد، ظرفیت‌های خوبی برای توسعه پایدار شهر نجف آباد فراهم خواهد آمد.

اوگفت: حضور در نمایشگاه‌هایی نظیر پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فرصتی مغتنم برای معرفی دستاورد‌ها و ظرفیت‌های گردشگری شهر نجف آباد است که به توسعه پایدار و جذب سرمایه‌گذاران و گردشگران را برای این شهر فراهم می‌آورد.

قائم مقام مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان می‌گوید یکی از برنامه‌های اختصاصی شبکه استانی اصفهان برنامه سفر به شهرستان‌ها است که این برنامه به صورت هفتگی پخش می‌شود و فرصت‌های معرفی ظرفیت شهرستان‌ها را فراهم می‌کند و مردم می‌توانند با ظرفیت‌های گردشگری شهرستان‌ها آشنا شوند، شهر نجف آباد با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد از جمله شهر‌هایی است که چندین بار در این برنامه به آن پرداخته شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.