سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : طی شبانه‌روز گذشته ۲۴۶ بیمار مثبت بستری و سرپایی در استان شناسایی شده که نسبت به روز گذشته که ۱۱۱ مورد بوده، ۱۴۵ مورد افزایش را شاهد هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- مهدی محمدی گفت : متأسفانه روند روبه رشدی از نظر ابتلا و بستری مبتلایان به کرونا که اکثرا سویه اُمیکرون هستند در استان را شاهد هستیم.

به گفته سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هم‌اکنون ۱۲۳ بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند از این تعداد ۳۶ نفر در بخش ویژه بستری و حال ۴ نفر هم وخیم گزارش شده است.

امروز یک مورد فوت با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان ثبت شده است، مجموع جانباختگان استان با ابتلای قطعی به کرونا به ۲ هزار و ۹۴۳ نفر رسیده است.

 ۵۱ بیمار طی ۲۴ ساعت گذشته با علائم کرونا بستری شده طی مدت مذکور ۶۱ مورد هم پس از بهبودی از بیمارستان‌های سطح استان ترخیص شده‌اند.

طی شبانه‌روز گذشته ۱۶ بیمار مثبت بستری و ۲۳۰ مورد سرپایی در استان شناسایی شده که نسبت به روز گذشته که ۱۱۱ مورد بوده، ۱۴۵ مورد افزایش را شاهد هستیم.

 شهرستان‌صحنه در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفت.

 وضعیت هفت شهرستان دیگر استان پاوه، کنگاور، سرپل ذهاب، جوانرود، اسلام آباد غرب، کرمانشاه و هرسین زرد است وضعیت آبی در استان کرمانشاه شامل شهرستان‌های قصرشیرین، دالاهو، روانسر، ثلاث باباجانی، سنقرو کلیایی و گیلانغرب می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.