نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: جشنواره رضوی می‌تواند محلی برای کشف استعداد‌های جدید و ارزیابی سطح هنری هنرمندان باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در مراسم رونمایی ازپوستر پانزدهمین جشنواره تئاتر رضوی با اشاره به برگزاری این جشنواره در تبریز گفت: جشنواره‌ها و در راس آن‌ها جشنواره رضوی می‌تواند محلی برای کشف استعداد‌های جدید و ارزیابی سطح هنری هنرمندان این منطقه باشد.

در چند سال اخیر تئاتر در شهر اولین‌ها جانی تازه گرفته و بروز و ظهور استعداد‌های جوان و تحصیل کرده در این هنر، این نوید را می‌دهد که تئاتر تبریز آهسته آهسته به جایگاه نخستین خود در این شهر باز گردد.

رهاسازی فرهنگ اصلا جایز نیست.

مدیریت فرهنگ یک کار لازم الاجراست و باید بر مبنای شعائر و مبانی انقلاب باشد و با هنر هنرمندان خیلی از اهداف اسلام و انقلاب را می توانیم در جامعه گسترش دهیم.

ناظمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی هم از آغاز به کار این جشنواره همزمان با ۲۹ بهمن در تبریز خبر داد و گفت: در حوزه هنر نمایش، جشنواره رضوی جزو معدود جشنواره‌های فاخر‌ی است که هنرمندان فعال در حوزه هنر آیینی، این جشنواره را برای تولید و ارسال اثر مغتنم می‌دانند.

در پایان این نشست پوستر پانزدهمین جشنواره تئاتر رضوی رونمایی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار