مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از اعتبار سنجی۴۰ درصد از مراکز خواهران، مراکزبرادران و دو منظوره استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - عبدالنبی سواعدی گفت: اعتبار سنجی ابزاری است برای بررسی عملکرد مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای برای مقایسه با برنامه مورد نظر انجام می‌شود.

به گفته مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان اجرای اعتبار سنجی نقش آموزش دهنده در برنامه‌ها و افزایش بهره وری در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای نشان می‌دهد.

سواعدی می گوید: طرح اعتبار سنجی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی با هدف ارتقای و بهبود عملکرد آموزشی انجام می‌شود و این طرح بر اساس استاندارد‌های تعریف شده با هدف ارتقاء و بهبود عملکرد آموزشی انجام می‌شود.

او گفت: کمک به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در شناسایی قابلیت‌ها و به فعلیت رساندن برای دسترسی به اعتبار و گواهینامه از اهداف طرح اعتبار سنجی است.

به گفته این مقام مسئول بهبود مدیریت منابع انسانی از طریق تعیین معیار‌های شایستگی ارکان اجرایی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و توسعه کارکرد‌های مدیریت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای از دیگر اهداف طرح اعتبار سنجی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی است.

طراحی و تهیه نرم افزار اعتبارسنجی توسط کارشناسان آموزش وفناوری اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان کاربرد آن در سطح سازمان بسیار خلاقانه وارزنده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.