فرمانده انتظامی استان ایلام:

یکی از موفقیت‌های نیروی انتظامی، تعامل بسیار خوب مردم با پلیس است

فرمانده انتظامی استان ایلام نقش سازمان‌های مرم نهاد را در تولید امنیت در جامعه مهم ارزیابی کرد و گفت: یکی از موفقیت‌های نیروی انتظامی، تعامل بسیار خوب مردم با پلیس است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام -سردار دلاور القاصی مهر در نشست تعاملی با مدیران عامل سازمان‌های مردم نهاد استان ایلام گفت: تعامل سازمان‌های مردم نهاد و نیروی انتظامی می‌تواند فعالیت‌های با ارزشی را در سطح استان رقم بزند و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.

او گفت: امنیت و احساس امنیت باید در کنار هم باشند تا امنیت کامل شود لذا همه سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند در تامین امنیت نقش داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: مطمئن باشید که خداوند لطفش را شامل حال شما کرده است و این افتخار را نصیب شما نموده تا در این مسیر ارزشمند گام بردارید و قطعاٌ دعای نیازمندانی که به شما مراجعه می‌کنند و مشکلشان را حل می‌کنید در مسیر زندگیتان تأثیرگذار است.

او به جایگاه حرکت‌های خودجوش عمومی و نقش سازمان‌های مردم نهاد در کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی اشاره و گفت: پیشگیری، موضوعی بنیادی است که برای تحقق آن می‌طلبد متولیان امر از ظرفیت و توانمندی‌های تمام نهاد‌ها و اجزاء جامعه استفاده کنند.

سردار القاصی مهر تلاش سازمان‌های مردم نهاد را در موضوع پیشگیری اجتماعی، ستودنی و بی بدیل خواند و گفت: نقش آفرینی بیشتر این مجموعه ها، افزایش مشارکت مردم در اداره کشور، رفع مشکلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی را در پی خواهد داشت.

او با بیان اینکه مشارکت شما در امنیت و احساس آن در جامعه تأثیرگذار است، گفت: شما در سازمان‌های مردم نهاد برای رفع نیاز مراجعه کنندگان از گرفتار شدن آن‌ها در آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کنید که این موضوع سبب خواهد شد تا احساس امنیت در جامعه رشد کند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.