در طوفانی که مناطقی از شمال و شرق آلمان را درنوردید یک نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان -  در نتیجه طوفانی که شب گذشته مناطقی از شمال و شرق آلمان را درنوردید و وزش باد شدید، یک نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، در پی این طوفان شدید تردد در خطوط راه‌آهن طولانی در چندین منطقه شمال و شرق کشور به طور موقت متوقف شد. یکی از خطوط راه آهنی که رفت و آمد در آن‌ها قطع شد مسیر بین هامبورگ- برلین و هامبورگ -برمن بود. علت این مسئله نیز قطع و افتادن شاخه‌های درختان بر روی خطوط ریلی این منطقه بود.

سازمان هواشناسی روز یکشنبه هشدار داد که همچنان در این مناطق و مناطقی در جنوب آلمان وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

به گزارش رسانه‌های محلی به نقل از پلیس، در شهر بیلیتز در نزدیکی برلین، یک مرد ۵۸ ساله عصر روز شنبه بر اثر سقوط یک تیر برق کشته شد.

به گفته آتش نشانان در برمن، در نتیجه سقوط درخت نیز در این منطقه یک رهگذر به شدت زخمی شد.

در منطقه مِکْلِنبورگ-فورپومِن (شمال شرقی)، راننده یک موتورسیکلت بر اثر برخورد با درختی که در جاده افتاده بود به شدت مجروح شد.

پلیس روز یکشنبه اعلام کرد که در مجموع ده وسیله نقلیه در منطقه نویبراندنبورگ (شرق) در برخورد با شاخه درختان سقوط کرده، واژگون شده اند. بسیاری از خودرو‌های پارک شده نیز بر اثر سقوط درختان آسیب دیدند. در برلین، آتش‌نشانان از مردم خواسته‌اند که در داخل خانه بمانند، زیرا وزش باد شدید از شب گذشته پایتخت کشور را فرا گرفته است.

هامبورگ نیز تحت تأثیر این هوای بد قرار گرفت و بازار ماهی معروف این شهر به زیر آب رفت.

به گزارش دویچه بان (سازمان راه آهن آلمان)، روز یکشنبه هیچ قطاری بین هامبورگ و منطقه تفریحی ساحلی بینتس در سواحل دریای بالتیک و همچنین بین برلین و بینتس حرکت نمی‌کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار