شهردار مهاباد گفت: شهرداری آمادگی لازم را جهت تخصیص اعتبارات برای ساماندهی سگ‌های بلاصاحب دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- بابک رستم پور گفت: شهرداری مهاباد و شهر‌های دیگر همواره سیاست زنده‌گیری سگ های بلاصاحب را اجرا کرده و درحال حاضر نیز این کار به عنوان یک اصل تغییر ناپذیر در حال اجرا است.

وی گفت: شهرداری مهاباد و اعضای شورای شهر ضمن محکوم کردن حادثه غم‌انگیز روز‌های گذشته بر این عقیده هستیم که کشتار حیوانات در هر قالبی تنها به ملتهب کردن فضا، تخطی از قانون و جریحه‌دار کردن احساسات شهروندان منجر می‌شود.

به گفته شهردار مهاباد، لذا از روز‌های اول آغاز بکار زنده‌گیری و تلاش برای ساماندهی سگ‌های بلاصاحب در دستور کار قرار گرفته و همواره آماده تخصیص اعتبار لازم برای به نتیجه رسیدن هستیم.

رستم‌پور می‌گوید: در فضایی که تصمیمات جزیره‌ای، تعطیلی ۸ ماهه عقیم‌سازی و عدم تخصیص اعتبارات برای ساماندهی در جریان بوده، طبیعی است که بعد از چند ماه شاهد بروز مشکلات بیشتر باشیم.

وی گفت: ساماندهی سگ‌های بلاصاحب مشکلات خاص زیادی دارد که از آن می‌توان به اجاره‌ای بودن سایت و عدم امکان هزینه برای توسعه اشاره کرد، از سویی دیگر معارضین زیادی برای تعیین مکانیابی زمین مناسب وجود دارد و استعلامات مکانیابی هر بار توسط ادارات شهرستان با تاخیر و عدم موافقت روبرو می‌شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.