مدیرعامل سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان، از بازدید‌های منظم سه‌ماهه از مراکز معاینه فنی خودرو‌های سبک خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -هادی خدادادی گفت: در نشست ستاد معاینه فنی شهرداری برنامه‌ریزی‌های لازم برای فعالیت این مراکز در ایام نوروز انجام و مقرر شد برای ارایۀ خدمات مناسب به مردم، شیفت‌بندی شوند.

به گفته او همچنین مقرر شد ستاد معاینه فنی طی یک نامه کتبی به ادارات و ارگان‌های دولتی، این نهاد‌ها را به اخذ کارت معاینه فنی برای تمام خودرو‌های تحت اختیار خود اعم از ملکی و استیجاری ملزم کند.

خدادادی با بیان اینکه در این نشست مصوب شد بازدید‌های منظم سه‌ماهه از مراکز معاینه فنی خودرو‌های سبک انجام گیرد، گفت: همچنین مقرر شد گزارش بازدید و نواقص مراکز به‌صورت کتبی به مراکز مربوط ارسال شود تا معایب را رفع کنند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان می‌گوید: نظارت بر مراکز دارای نقص که به رفع نقص در زمان مشخص ملزم شده‌اند، تشدید می‌شود.

خدادادی گفت: از شهروندان می‌خواهیم قبل از شلوغی ایام پایان سال، نسبت به دریافت معاینه فنی اقدام کنند و این کار را به روز‌های پایانی سال موکول نکنند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: معاینه فنی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.