دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: ارگان‌های دولتی داوطلبانه حریم دریا را آزاد کنند و گرنه دستگاه قضایی اقدام خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-  محمد کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: استفاده از ساحل حق مردم است و شورای حفظ حقوق بیت المال استان با تاکید رئیس جمهور و قوه قضاییه موضوع آزادسازی حریم ۶۰ متری دریا را در دستور کار قرار داده است.

او افزود: فنس‌هایی که حریم ۶۰ متری سواحل را محصور کرده اند عامل ایجاد فاصله بین مردم و حقوق طبیعی آنان هستند و در صدد هستیم مقدار اندکی از سواحل که در اختیار برخی سازمان‌ها است را نیز آزاد کنیم.

از ۴۷۳ کیلومتر نوار ساحلی این استان بیش از ۹۲ درصد آزادسازی شده است، اما ۸ دستگاه دولتی همچنان در سواحل مازندران مراکز تفریحی دارند که حریم ۶۰ متری این مراکز ساحلی نیز طبق قانون تا عید ۱۴۰۱ آزاد می‌شوند.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران شورای حفظ حقوق بیت‌المال وضعیت سواحل آزاد نشده را بررسی و اخطار‌های لازم را به دستگاه‌های اجرایی که قانون را رعایت نمی‌کنند داده است

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
بخورید وبیاشامید وکیف کنید بعد به مردم بگید مقاومت کنید در برابر فشار تورم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
از ۳۰ سال قبل این ویژه خواری ها رو شروع کردند. آیا آقای رئیسی میتونه یک تنه همه ویژه خواران و غارتگران بیت المال رو سر جاشون بنشونه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
تنها فنس برداشتن دردی رو دوا نمیکنه