معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: ۷۸ هزار و ۴۵۰ متقاضی از ۲۸ مهر تاکنون در محدوده شهرهای زیر پوشش این اداره کل اقدام به نام‌نویسی در طرح نهضت ملی مسکن کرده اند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - ابوالفضل مهدیار گفت: امکان نام‌نویسی مردان مجرد ۲۳ تا ۴۴ سال در تمامی شهرهای سیستان و بلوچستان و سایر واجدین شرایط بجز زاهدان در بقیه شهرها استان تا ۲۰ بهمن ماه جاری از طریق سامانه نهضت ملی مسکن به آدرس اینترنتی ( saman.mrud.ir ) وجود دارد.

وی با اشاره به سیاست‌های بسترسازی و تشویق مردان مجرد به تشکیل خانواده بیان کرد: واحدهای ساخته شده به مجردانی تعلق می‌گیرد که در طول دوره ساخت تشکیل خانواده داده باشند در غیراین صورت واحد به قیمت کارشناسی روز با محاسبه اتمام تخفیف‌ها و یارانه‌های پروژه به همان متقاضی تحویل داده می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: به منظور ساخت واحدهای مسکونی با کیفیت در طرح نهضت ملی مسکن استان کمیته ارزیابی سازندگان با همکاری معاونت عمرانی استانداری تشکیل شده که در آن تنها سازندگانی می‌توانند در طرح مشارکت داشته باشند که حائز امتیازات لازم شوند.

مهدیار با بیان اینکه ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن با اخذ مجوز و پروانه ساخت شروع می‌شود ادامه داد: تمام موارد مربوط به استحکام و مقاومت ساختمان چه به لحاظ ایستایی و مقاومت در برابر زلزله و چه عمر مفید در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار