یک صندلی چوبی متعلق به اوایل قرن بیستم که به اشتباه با قیمتی ارزان فروخته شده بود، سرانجام بیش از ۲۱ هزار دلار به حراج گذاشته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - یک صندلی حصیری که مربوط به اوایل قرن بیستم بود به تازگی در حراجی انگلستان فروخته شد.

به گزارش سایت upi؛ به تازگی یک زن انگلیسی که نامش فاش نشده  صندلی عتیقه که قدمتش به اوایل قرن بیستم برمی‌گردد و ارزشش ۲۱ دلار بود را به قیمت هفت دلار از یک فروشگاه دستفروشی در برایتون انگلیس خریداری کرد. این زن در مصاحبه‌ای گفت: "وقتی صندلی را به خانه رساندم، نگاه دقیق تری کرد م و متوجه شدم این صندلی قدیمی است به همین علت فورا از آن عکسبرداری کرده و به موزه V&A ایمیل کردم، اما پاسخی دریافت نکردم".  پس از آن به متخصص طراحی جان بلک ایمیل زدم و او بلافاصله پاسخ داد.

صندلی چوبی عتیقه

"به نظر من این صندلی در اوایل سال ۱۹۰۲ ساخته شده است". خانه حراج گفت که موزر، معلم مدرسه هنر‌های کاربردی وین، این صندلی را به عنوان تفسیری مدرن از یک صندلی نردبانی سنتی قرن ۱۸ طراحی کرده است.گفته شده، این صندلی به قیمت ۲۱۸۷۴.۱۲ دلار در حراج روز سه‌‌شنبه فروخته شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
چه خبری...!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
سلام عزیزانم منم یه چرخ عتیقه دارم مال صدسال پیشه ولی باقیمت کم ازم بر میدارن 500تومان کجا باید برم باقیمت خوب بردارند چرخ شوروی سابقه
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۳:۵۲ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
حالا غیر عتیقه بودنش صندلی خوبیه چون میشه ایستاده روش خوابید ! یا به سمت جلو خوابوندش و نشیمن گاهش میشه پایش و یه میز یا چهارپایه کوچیک بگذاری اونورش میشه پشتش میشه تخت خواب ! حالا نشه مد خوبه ! چند وقت دیگه میری میبینی مغازها پر شده از صندلی بلند نردبانی !