هیوندای کنا و هیوندای توسان از نظر سگمنت بسیار شبیه یکدیگر هستند که در این گزارش به بررسی آن‌ها پرداخته ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان -  هیوندای چند سالیست که اقدام به تولید خودروهای شاسی بلند و کراس اوور کرده و هر ساله چندین مدل مختلف را  معرفی می کند. 2 مورد از خودروهای این کارخانه خودروسازی هیوندای کنا و هیوندای توسان  است که در  بسیاری از موارد شبیه و در برخی موارد تفاوت دارند.

کنا: این خودرو دارای یک موتور ۲.۰ لیتری چهارگانه خطی با قدرت ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۱۳۲ پوند فوت است. در در تریم‌های لیمیتد و Ultimate  موتور تقویت می شود و تبدیل به موتور توربوشارژ می شود که از نظر اندازه کوچک‌تر است، اما ۱۷۵ اسب بخار و ۱۹۵ پوند فوت گشتاور دارد.

موتور تنفس طبیعی به یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک متصل می‌شود، اما واحد توربو دارای یک جعبه دوکلاچ ۷ سرعته است. خریداران می‌توانند انتخاب کنند که با هر دو تیم قدرت، سیستم چهارچرخ محرک داشته باشند.

مقایسه هیوندای کنا ۲۰۱۹ و هیوندای توسان ۲۰۱۹
مقایسه هیوندای کنا ۲۰۱۹ و هیوندای توسان ۲۰۱۹
 

توسان: مجموعه‌ای از موتور‌های انتخابی نیز در این خودرو ارائه می شود. مدل‌های پایه دارای موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۱۶۱ اسب بخار و گشتاور ۱۵۰ پوند بر فوت هستند. تریم‌های Snazzier دارای یک موتور چهار سیلندر با حجم بزرگتر، یک واحد ۲.۴ لیتری برای ۲۰ اسب بیشتر و ۲۵ گشتاور بیشتر هستند.در تمام مدل ها  گیربکس 6 سرعته اتوماتیک همراه با سیستم تمام چرخ محرک اختیاری ارائه خواهد شد.

مقایسه هیوندای کنا ۲۰۱۹ و هیوندای توسان ۲۰۱۹
مقایسه هیوندای کنا ۲۰۱۹ و هیوندای توسان ۲۰۱۹
 

کنا: در حالی که کمک‌های راننده مانند کروز کنترل تطبیقی ​​و جلوگیری از برخورد از جلو فقط در تریم های بالایی قرار دارند اما کیت‌های مفیدی مانند سیستم حفظ بین خطوط و کمک‌های جلوگیری از برخورد از جلو در هر کنا استاندارد هستند. این خودرو در نسخه پایه دارای صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی ۷ اینچی و در مدل Ultimate دارای  صفحه نمایش ۸ اینچی است؛ اپل کارپلی و اتواندروید نیز در تمام خودرو‌های کنا استاندارد هستند.

مقایسه هیوندای کنا ۲۰۱۹ و هیوندای توسان ۲۰۱۹
مقایسه هیوندای کنا ۲۰۱۹ و هیوندای توسان ۲۰۱۹
 

توسان: همه تریم‌ها به اپل کارپلی و صفحه نمایش لمسی رنگی ۷ اینچی برای انجام وظایف سرگرمی مجهز هستند، اما رادیو ماهواره‌ای در مدل‌های پایه گنجانده نشده است. تریم نهایی Ultimate به صفحه نمایش ۸ اینچی ارتقا یافته است. سیستم صوتی Banging Infinity نیز موجود است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مردم
۰۸:۲۵ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
لطفا مقایسه پراید 111 با صبا بزارید چون واقعا اطلاع ندارم
چرا هیوندا گزاشتین مگه مردم هیوندا سوارن
این ماشینی که گذاشتین مال مرفح جامعه نه مردم معلوم خوب حقوق میگیری د
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
2019؟ نقش قبر میکنی؟ دنیا داره محصولاتی که 2023 رونمایی میشه مقایسه میکنه شما دنده عقب زدید؟
آخرین اخبار