مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: طی روز‌های گذشته به ۸ هزار و ۳۱۲ حادثه دیده در برف و کولاک اخیر توسط عوامل این جمعیت امدادرسانی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل -  عزت اله ضربی گفت: از ۲۴ دی تا ۹ بهمن جمعیت هلال احمر استان در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل به هزارو ۵۷۲ دستگاه خودروی گرفتار شده در برف و کولاک امدادرسانی کرده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل می‌گوید: در این مدت ۷۰۵ گرفتار برف و کولاک در محور‌های مواصلاتی استان اسکان اضطراری شده و ۸۱۳ بسته غذایی و ۵۱ هزار و ۸۸۰ قرص نان در بین افراد در راه مانده و روستا‌های گرفتار شده در برف و کولاک توزیع گردیده که بخشی از این اقلام با استفاده از بالگرد در روستا‌های صعب العبور و مسدود شده توزیع شده است.

ضربی گفت: در این مدت عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ۱۴ عملیات اورژانس پشتیبانی کرده اند که به دلیل صعب العبور بودن روستا‌ها نجاتگران این جمعیت با همکاری عوامل اورژانس اقدام به انتقال ۷ زن باردار، ۴ بیمار دیالیزی، ۳ مصدوم با شکستگی پا و یک بیمار به مراکز درمانی کرده اند.

به گفته او در این حوادث ۹۴ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر در قالب ۳۳۴ نفر/ روز و بکارگیری ۴۷ دستگاه خودروی امدادی به یاری هموطنان شتافته اند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.