مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: سامانه نهضت ملی مسکن برای جوانان مجردی که بالای ۲۳ سال هستند از ۲۰ دی‌ماه باز شده و تا ۲۰ بهمن‌ماه ثبت‌نام انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - عبدالمجید نژاد صفوی گفت: بر اساس شاخص‌ها باید سالانه حدود ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در خراسان رضوی ساخته شود.

به گفته او دولت سیزدهم هم در هدف‌گذاری ۴ ساله خود به دنبال ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در سطح کشور است و در همین مدت محدود اقدامات خوب و امیدوارکننده‌ای در حوزه مسکن انجام داده است.


بیشتر بخوانید



مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: با پیگیری‌هایی که در سطح اداره کل و استانداری انجام شد، برای ساخت حدود ۷۰ هزار واحد در سطح استان در زمین‌هایی که دولت مالکیت ۱۰۰ درصد داشته برنامه‌ریزی‌شده است.

نژادصفوی گفت: تا به امروز بیش از ۲۰۰ هزار نفر در سطح خراسان رضوی ثبت‌نام کرده‌اند و افراد ثبت‌نامی باید شرایط اولیه را دارا باشند، ۹۶۴ نفر تا به امروز برای شهر خلیل‌آباد ثبت‌نام کرده‌اند که ۳۶۲ نفر شرایط اولیه آن‌ها تأیید شده است، ۵۳۴ نفر در شهر کندر ثبت‌نام کرده‌اند که ۱۴۱ نفر حائز شرایط اولیه شده‌اند، ۱۲ شهر نیز باقی‌مانده‌اند که در حال توافق با مالکین یا الحاق به محدوده هستیم.

منبع؛صبح توس

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.