رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از درخشش نونهالان ورزشکار این شهرستان در مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ کشور و کسب یک نشان رنگارنگ خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- حمیدرضا سپهری نیا گفت: ورزشکاران نونهال ملایری با کسب سه نشان درخشان طلا، نقره و برنز مسابقات قهرمانی رزمی کیک بوکسینگ در کشور خوش درخشیدند.

مسابقات قهرمانی رزمی در رشته کیک بوکسینگ پسران کشور با حضور ۲۰ استان از سراسر کشور به میزبانی شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

او گفت: در این رقابت ها تیم شش نفره پسران ملایر حضوری قدرتمندداشتند و در نهایت «صدرا اسدی» مقام اول و نشان  طلا، «محمد مهدی چگنی» مقام دوم و نشان نقره و «بنیامین چگنی» هم  مقام سوم و نشان برنز را به دست اوردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایرگفت : همچنین «شاهین زیاد» ورزشکار جوان و خوش آتیه ملایری در مسابقات ووشو دانشجویان استان در بخش ساندا بر سکوی قهرمانی ایستاد.

او گفت:  شاهین زیاد از ملایر تنها نماینده این شهرستان در این دوره از مسابقات به میزبانی همدان بود که توانست با غلبه بر حریفان سرسخت استانی خود بر سکوی قهرمانی این مسابقات بایستد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: در این مسابقات تیم‌ها و ورزشکارانی از همدان، ملایر، نهاوند، درگزین و رزن حضور داشتند که تنها نماینده ملایر توانست با کسب نشان ارزشمند طلا مجوز حضور در مسابقات قهرمانی کشور را دریافت کند.

منبع ایسنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار