مسئول قرارگاه جهادی پایگاه امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چابهار از آغاز طرح لوله‌کشی و آبرسانی پایدار به روستای سعیدآباد کُنارک خبر داد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سعید صابری  ضمن قدردانی از حمایت‌های فرماندهی پایگاه امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران چابهار در خصوص توجه به مشکلات اهالی روستای سعیدآباد کُنارک گفت: عملیات لوله‌گذاری این روستا به طول چهار کیلومتر آغاز شده است.

او  گفت: حدود پنج میلیارد ریال برای لوله‌گذاری آب این روستا هزینه شده است. ارائه انشعاب و سایر امورات اداری و فنی را اداره آبفا انجام خواهد داد.

به گفته مسوول قرارگاه جهادی پایگاه امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران چابهار  با اتمام این طرح ۵۰۰ خانوار از نعمت آب لوله‌کشی بهره‌مند خواهند شد.

او  یادآور شد: طی بازدیدهای انجام شده و دستور فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) مبنی بر آبرسانی پایدار به روستای سعید آباد، قرارگاه جهادی این وظیفه را برخود دانست تا به این محرومیت پایان دهد و هم‌اکنون طرح آبرسانی را در دست اجرا دارد.

صابری از همکاری شهرداری و شرکت آب و فاضلاب کُنارک در راستای رفع مشکل آب مردم روستای سعیدآباد قدردانی کرد.

روستای سعیدآباد در فاصله ۶ کیلومتری شهر بندری کُنارک واقع شده است.

گفتنی است در بارندگی‌های اخیر، نیروهای پُرتلاش این قرارگاه جهادی با دستور "سرهنگ محمد نوذری" فرمانده پایگاه امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه چابهار کارِ تخلیه آب از منازل مردم در محله نظرآباد را برعهده گرفتند و همچنان برای خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی این شهرستان، فعال هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
سلام وخداقوت.هرچه کار برای این مردم عزیز انجام دهید .کم است ولی اجر بالایی دارد..موفق باشین
آخرین اخبار