مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: افراد دارای زمین برای ساخت مسکن، می‌توانند از بازپرداخت ۲۰ ساله تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - حسینعلی مقصودی گفت: متقاضیان برای ثبت‌نام در سامانه مربوطه گزینه تسهیلات ساخت را بزنند و مکان زمین خود را نیز مشخص کنند.

متقاضیان در شهر شهرکرد به ازای پروانه هر طبقه می‌توانند ۳۵۰ میلیون تومان و در سایر شهر‌ها به ازای هر واحد ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات در طرح ملی مسکن دریافت و بعد از اتمام ساخت هر واحد را به فرد دیگر واگذار کنند تا تسهیلات به نام آن فرد قسط بندی شود.


بیشتر بخوانید


دولت به منظور حمایت از اقشار آسیب‌پذیر صندوق مسکن را تشکیل داده است تا بتواند به دهک‌های پایین کمک بیشتری کند، از این رو متقاضیان دهک بندی می‌شوند و تسهیلات دهک‌های یک تا سه با سود چهار درصد، دهک چهار تا هفت با سود چهار تا ۱۲ درصد و دهک‌های بالاتر با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود.

در طرح خودمالکین در طرح نهضت ملی مسکن استعلام فرم ج و تائید مالیکت وجود ندارد و پس از دریافت تسهیلات نیز فرم ج آن‌ها قرمز نمی‌شود، افراد در تمامی شهر‌ها می‌توانند از تسهیلات ساخت مسکن استفاده کنند، باتوجه به بازپرداخت ۲۰ ساله این مسئله یک فرصت مناسب برای خانه‌دار شدن افراد فاقد مسکن است.

اکثر افراد متقاضی دریافت مسکن در شهرکرد و بروجن هستند، این مسئله در بلندمدت تبعات بسیاری را به‌همراه دارد بنابراین باید سکونت افراد محرز شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار