مدیرعامل سازمان آتش نشانی سمنان گفت: آتش نشانان سمنانی به ۱۴۷ حادثه اعزام شدند که ۸۴ مورد آن عملیات امداد و نجات و ۷۹ مورد آتش سوزی بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان - سعید اسمعیل پور گفت:  این تماس‌ها مجموعاً ۷۷ ساعت عملیات را برای مأموران امدادی و آتش نشانی شهر سمنان در پی داشت که شامل ۱۴۷ حادثه بود.

میانگین رسیدن مأموران آتش نشانی سمنان به این حوادث چهار دقیقه و ۳۰ ثانیه بوده است همچنین مأموران امدادی توانستند به ۹۸ نفر امداد رسانی کنند.

 طی دی ماه سال جاری در شهر سمنان یک مورد حریق تجاری، سه مورد باکس زباله، ۱۱ مورد خانه مسکونی، پنج مورد معابر و فضای سبز، ۱۱ مورد وسیله نقلیه زمینی، دو مورد مراکز کارگاهی و ۱۲ مورد خانه و زمین متروکه امداد رسانی کردند همچنین اطفای حریق در یک مورد دامداری، یک مورد تابلوی برق شهری و دو مورد نشت گاز شهری صورت گرفته است.

تعداد ۱۱ مورد از این حوادث آتش سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری رخ داده که توسط نیروی‌های عملیاتی به خوبی پوشش داده شده است

تعداد ۶۰ نفر از کارکنان سازمان بهزیستی استان در دوره بازآموزی ایمنی و آتش نشانی شرکت کردند و با مفاهیم ایمنی و آتش نشانی آشنا شدند

 برگزاری مانور اطفای حریق وامداد و نجات در شرکت رویان دارو به‌مناسبت پنجمین سالگرد حادثه پلاسکو برگزار و توانمندی‌های سازمان آتش نشانی به نمایش گذاشته شد همچنین ارتقای توان عملیاتی و سرعت عمل نیرو‌ها جهت رویارویی با حوادث احتمالی از جمله محور‌های این رزمایش بود.

در این مانور تعداد پنج دستگاه خودرو آتش نشانی و ۲۵ نفر آتش نشان از ایستگاه‌های شش‌گانه سازمان آتش نشانی و نیرو‌های اورژانس و سازمان آرامستان‌های شهرداری سمنان حضور داشتند.

انتهای پیام /  ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.