رفیعی گفت: اردوی تمرینی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان آقایان عصر شنبه با اعزام به مسابقات بین المللی دهه فجر، به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان - محمد رفیعی دبیر هیات بدمینتون استان سمنان گفت: تیم ۱۷ نفره بازیکن و مربی بدمینتون بزرگسالان با هدف آمادگی برای حضور در مسابقات بین المللی فجر شیراز، اردوی تمرینی خود را در سمنان برگزار کردند.

در این اردوی تمرینی، ملی پوشانی از تهران، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، یزد، همدان، گیلان و کردستان حضور دارند.

 این اردو از بالاترین کیفیت و سطح بازیکنان و تمرینات برخوردار بود که با توجه به امکانات و تجربه برگزاری این قبیل از اردوها، سمنان توانست این بار نیز سربلند این دوره را به پایان برساند.

 با توجه به زمان بسیار نزدیک مسابقات، مربیان شرایطی را محیا کردند که بیشتر بازیکنان با تمرین صبح و عصر، شبیه‌سازی شرایط مسابقات را داشته باشند و تکنیک و تاکتیک‌های فراگرفته را در زمین به اجرا بگذارند.

با توجه به شرایط کرونایی، حفظ سلامت بازیکنان در اولویت میزبانان اردو بود که با رعایت دستورالعمل‌ها، بدون مشکل به پایان رسید.

دومین دوره مسابقات بین المللی از ۱۸ الی ۲۲ بهمن ماه در شیراز برگزار می‌شود.

 در هفته‌ای که گذشت، اردوی تیم‌ملی بدمینتون بزرگسالان بانوان در دامغان، اردوی تیم ملی جوانان بانوان در شاهرود و اردوی تیم‌ملی بزرگسالان آقایان در سمنان برگزار شد.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار