سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: همزمان با سراسر کشور جشنواره ایده های اشتغالزا در این استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - انصاری گفت: برای شناسایی ایده پردازان خلاق عرصه اشتغال و کارآفرینی جشنواره ایده های اشتغالزا  در سراسر کشور برگزار می‌شود.

او می گوید: از مهمترین اهداف جشنواره توسعه و ترویج فرهنگ اشتغالزایی و کارآفرینی، شناخت فرصت‌های کارآفرینی با توجه به ظرفیت منطقه، شناسایی ایده‌های برتر در زمینه‌های اشتغالزایی و تشکیل یک بانک اطلاعاتی از صاحبان ایده‌ها و ایده‌های برتر است.

سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: بر اساس این فراخوان صاحبان ایده در استان می‌توانند تا ۱۰بهمن ماه با مراجعه به سامانه کارآفرینان برتر به نشانی https://karafarianebartar.mcls.gov.ir نسبت به ثبت ایده خود اقدام کنند.

به گفته انصاری ایده‌های ارائه شده باید به صورت یک الگوی اشتغالزا در یک منطقه خاص و یا در سطح ملی با موضوعاتی مانند اشتغالزایی و کارآفرینی جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، اشتغال روستایی، اشتغال در مناطق کم برخوردار، اشتغال زنان سرپرست خانوار، معلولان، معتادین بهبود یافته و اشتغال مرتبط با محیط زیست باشد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.