یک روزنامه آمریکایی اعلام کرد نیرو‌های امنیتی این کشور فردی را دستگیر کردند که قصد داشته بایدن را ترور کند.

باشگاه خبرنگاران جوان - روز گذشته (جمعه) پرونده‌ای برای «اسکات مریمن» در دادگاه آمریکا تشکیل شد؛ فردی که بر اساس گزارش نیرو‌های امنیتی این کشور قصد داشته «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا را ترور کند.

براساس گزارش نیویورک پست مریمن که بدست نیرو‌های امنیتی دستگیر شده، گفته است: «قصد داشتم برای رساندن پیامی به بایدن به کاخ سفید بروم. می‌خواستم به او بگویم مردم از بی عدالتی خسته شدند یا به طرف خدا بازگرد یا برو به جهنم.»

مریمن در سخنانی به نیرو‌های امنیتی آمریکا اعلام کرد بود برای بریدن سر مار در خانه‌اش قصد دارد به کاخ سفید برود، اما پس از مدتی اتهام ترور بایدن را رد کرده است.

نیویورک پست در این خصوص اعلام کرد مریمن پیش از رفتن به سوی کاخ سفید به نیرو‌های امنیتی زنگ زده و آن‌ها در جریان قرار داده است. همچنین او پیش از این نیز در صفحه فیسبوک خود پست‌هایی قرار داده و اعلام کرده بود به زودی در کاخ سفید معجزه‌ای رخ خواهد داد و بایدن به «دجال» تبدیل شده است.

تازه‌ترین نظرسنجی انجام شده از سوی خبرگزاری آسوشیتدپرس و مؤسسه نورک، بیانگر رکورد کاهش محبوبیت جو بایدن در میان شهروندان آمریکا است. این نظرخواهی که نشان دهنده نارضایتی مردم آمریکا از عملکرد دولت کنونی این کشور است، نشان می‌دهد که ۴۳ درصد از آمریکایی‌ها عملکرد دولت بایدن را می‌پسندند.

شایان ذکر است افزایش تورم در آمریکا بسیار جدی شده و براساس اعلام آمار وزارت کار این کشور تنها در ماه اکتبر شاخص قیمت مصرف کننده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد رشد کرده و تورم به بیشترین میزان ۳۱ سال گذشته رسیده است، همین مسئله نارضایتی‌هایی بین مردم ایجاد کرده و آن‌ها می‌گویند دخل و خرج آن‌ها با هم نمی‌خواند ضمن اینکه چشم انداز مثبتی هم به آینده اقتصاد این کشور ندارند در راس این‌ها وزیر خزانه داری آمریکا، می‌گوید تورم آمریکا حداقل تا سال آینده ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار