باشگاه آلمانی لایپزیگ در دادگاه عالی ایالت زاکسن از محدود کردن ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها در دوران همه گیری کرونا شکایت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتقاداتی که از محدودیت ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها برای تماشای بازی‌های لیگ فوتبال آلمان موسوم به بوندسلیگا مطرح شد، اکنون لایپزیگ به عنوان نخستین باشگاه آلمانی در دادگاه عالی ایالت زاکسن از اعمال این محدودیت شکایت کرده است.

مسئولان باشگاه لایپزیگ به دنبال لغو محدودیت‌ها هستند تا تماشاگران بیشتری وارد ورزشگاه‌ها شوند.

ایالت‌های فدرال آلمان مقررات را به گونه‌ای متفاوت تفسیر می‌کنند. به عنوان مثال، قبلا در ایالت باواریا تصمیم گرفته شد که بازی‌های خانگی بایرن مونیخ حداکثر با حضور ۱۰ هزار تماشاگر برگزار شود. این در حالی است که در ایالت زاکسن ۱۵ هزار تماشاگر اجازه ورود به ورزشگاه‌های فوتبال را دارند.

هانس یواخیم وازکز، مدیرعامل باشگاه دورتموند نیز انتقادات مشابهی را درباره محدودیت ورود هواداران به ورزشگاه‌ها مطرح کرده است. اقدام باشگاه لایپزیگ مبنی بر شکایت از محدودیت‌های اعمال شده برای ورود تماشاگران به ورزشگاه ها، می‌تواند منجر به تغییر اساسی در این زمینه شود و شمار هوادارانی که در دوران همه گیری کرونا اجازه ورود به ورزشگاه ها را پیدا می‌کنند، افزایش دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار