مهدی خطیبی مدیرعامل ایران خودرو شد.

باشگاه خبرنگاران جوان-  مهدی خطیبی تا پیش از این سمت‌هایی در صنعت خودرو داشته که از آن جمله می‌توان به مدیریت فروش ایران خودرو، مدیر عامل شرکت لیزینگ ایران خودرو، مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و خدمات خودرو، مدیر عامل شرکت اورین خودرو (نماینده انحصاری MAN در ایران) و مدیر عاملی شرکت لیزینگ شهر اشاره کرد.

فرشاد مقیمی مدیر عامل قبلی ایران خودرو از ۴ شهریور ۹۸، به نمایندگی از شرکت تعاونی کارکنان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (شناسه ملی ۱۰۱۰۰۸۴۳۹۳۷)، جایگزین هاشم یکه زارع، مدیرعامل معزول و بازداشتی گروه صنعتی ایران خودرو شده بود. 

بر این اساس هیات مدیره گروه صنعتی ایران خودرو نیز دچار تغییراتی شده و ترکیب جدید شامل خطیبی، داداشی زین الدین، شیخ زاده، فیض بخش و شفیعی خواهد بود.

در حال حاضر گروه صنعتی ایران خودرو با چالش‌های متعددی در بخش‌های تولید، منابع مالی و زنجیره تامین روبرو است و انتظار می‌رود اکنون شرایط متفاوتی برای این مجموعه بزرگ صنعتی رقم بخورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آ
۱۰:۳۱ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
همسرم صاحب ۴ فرزند ۴ ساله هستیم فکری بحال خودروی برای این طفلها بکنید ممنوع شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
کی نابود میشه این لگن ساز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
تا مردم نخواهند نابود نمی شوند
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اسدی
۱۰:۱۳ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
ضمن تبریک به ایشان امیدوارم با انتصاب مدیران شایسته ای همچون مهندس امیر هوشنگ آزاده در سمت مدیر حوزه مدیرعامل ،شاهد پیشرفت هرچه بیشتر این گروه صنعتی در سطح کشور باشیم
Iran (Islamic Republic of)
دکتر محسن نصیروند
۲۳:۰۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
سلام.باید تمام مسئولین دخیل در گرانی بیش از ده برابری خودرو در پنج سال گذشته محاکمه و اموالشان به نفع عموم مردم مصادره شود تا عدالت اسلامی احیا شود،واردات خودروهای باکیفیت معمولی و بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم ازاد باشد.سپاس
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۲۰:۵۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
خدا بداد برسد ایرانخودرو در حال سقوط در دره بود حالا سرعتش زیاد شد
آخرین اخبار