شاخص کل بورس با رشد ۲۹ هزار و ۶۰۸ واحد، در تراز یک میلیون و ۲۵۸ هزار و ۹۷۶ واحدی متوقف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان- شاخص کل بورس تهران، امروز شنبه (۹ بهمن) در ابتدای معاملات با رشد ۴ هزار و ۲۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۳۳ هزار واحدی قرار گرفت. در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با رشد ۲۹ هزار و ۶۰۸ واحد، در تراز یک میلیون و ۲۵۸ هزار و ۹۷۶ واحدی متوقف شد.


بیشتر بخوانید


ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم هزار و ۴۳۸ میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «فملی» و «فارس» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «بکاب»، «فولاد» و «خودرو» سه نماد پر تراکنش بودند.
رشد ۲۹ هزار واحدی شاخص کل بورس
شاخص هم وزن نیز با رشد ۶ هزار و ۳۸۲ واحدی روی پله ۳۲۵ هزار و ۱۳۸ واحد قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۳ هزار و ۳۶۰ میلیارد سهم به ارزش ۱ هزار و ۴۳۸ میلیارد تومان رسید.
رشد ۲۹ هزار واحدی شاخص کل بورس
شاخص فرابورس هم با رشد ۳۲۰ واحد روی پله ۱۷ هزار و ۳۵۴ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران به تعداد یک هزار و ۶۰ میلیون سهم به ارزش ۴۵۴ میلیارد تومان رسید.
رشد ۲۹ هزار واحدی شاخص کل بورس

نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس

نماد‌های فولاد، فملی و فارس به ترتیب با ۳۴۴۴.۵۳، ۳۰۰۱.۵۵ و ۲۰۸۱.۸۲ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های کگاز، پکرمان و ثاباد به ترتیب با ۹.۵۷، ۸.۸۵ و ۸.۷۶ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

نماد‌های تاثیرگذار در فرابورس

نماد‌های آریا، زاگرس و صبا به ترتیب با ۸۵.۶۴، ۲۵.۳۴ و ۲۰.۳۱ واحد، بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های کوثر، اپرداز و بتو به ترتیب با ۱.۵۷، ۱.۴۶ و ۰.۴۳ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

برترین گروه صنعت بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲۵۴ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی»، «شیمیایی» و «فلزات نفتی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
رشد ۲۹ هزار واحدی شاخص کل بورس

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های کروی، پترول و بموتو بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های ثاباد، بکاب و کگاز بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.
رشد ۲۹ هزار واحدی شاخص کل بورس

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های هجرت، بساما و وکبهمن بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت اپرداز، نطرین و وتعاون بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.
رشد ۲۹ هزار واحدی شاخص کل بورس

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های شتران، افران و کمند بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های غدشت، وسخراج و وسخوز در بورس ایران داشتند.
رشد ۲۹ هزار واحدی شاخص کل بورس

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های  اعتماد،آسامید و اوصتا بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های اعتماد ،تابان ۰۳ و اوصتا  در بورس ایران داشتند.

رشد ۲۹ هزار واحدی شاخص کل بورس

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های پالایش، دارا یکم و کمند بیشترین ارزش معامله و نماد‌های خودرو، خساپا و خپارس بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

رشد ۲۹ هزار واحدی شاخص کل بورس
همچنین اراد ۳۹۴، اعتماد و اراد ۴۳۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های تجلی، کرمان و اعتماد بیشترین حجم معامله را در فرابورس ایران تجربه کرد.رشد ۲۹ هزار واحدی شاخص کل بورس



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
دیدین دولت اگه بخواد میتونه 3 سوته کل بازار رو مثبت کنه ؟
آخرین اخبار