یک تورسیت در پارک ملی، مقابل چشمان دوستش توسط فیل خشمگین کشته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - گردشگری که توسط یک فیل خشمگین در پارک ملی اوگاندا مورد تعقیب قرار گرفته بود، جانش را از دست داد.

بنا به گزارش Allafrica، این گردشگر که هویتش «آیمان سید الشاهانی» اعلام شده از مسیر این پارک در حال سفر به شهر آروا بود که دچار این حادثه شد. بنا به این گزارش این حادثه در پارک ملی مورچینسون رخ داد.

«بشیر هنگی»، سخنگوی پارک ملی اوگاندا در یک بیانیه گفت: "آن‌ها در طول مسیر توقف کردند و از ماشین پیاده شدند. یک فیل، قربانی را تعقیب کرد و وی را در همان محل کشت. ما از وقوع این حادثه اندوهگین هستیم و همدردی خود را با خانواده و دوستان وی ابراز می‌کنیم. ما این حادثه را به پلیس گزارش کرده ایم و در حال همکاری با پلیس هستیم تا این حادثه با دقت مورد بررسی قرار گیرد."


بیشتر بخوانید


در همین حال مقامات پارک ملی اوگاندا از سخت گیری در اجرای شیوه‌ نامه‌های امنیتی در این پارک به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی در آینده خبر داده اند.

کشته شدن توریست

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۵۳ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
ببخشید توریست رو با تروریست اشتباهی خوندیم .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۵۲ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
معلوم نیست اونی رو که این فیل کشته واقعا تروریست بوده یا نبوده آخه توی این جهان هر کشوری با یه کشور دیگری دشمنی داره به افراد نظامی مسلح اون کشور میگن تروریست فلان کشور تروریستی باید دید اونی که کشته شده مال کدوم کشور هست بعد بفهمیم اونهایی که به این کشته شده توسط فیل وحشی گفتند تروریست بوده آیا واقعا اون فرد تروریست بوده یا نبوده . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۵۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
ببخشید توریست رو با تروریست اشتباهی خوندیم .