مدیر کل ثبت احوال استان زنجان گفت: هنوز ۵۴ هزار و ۴۷۰ نفر در زنجان نسبت به درخواست کارت هوشمندملی خود هیچ اقدامی نکرده اند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - شفیعی  جمعیت واجد شرایط برای کارت هوشمند ملی در استان زنجان را ۸۶۰ هزار و ۳۹ نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون برای ۸۰۵ هزار و ۵۶۸ نفر درخواست کارت هوشمند ملی أخذ شده است.

به گفته مدیرکل ثبت احوال استان زنجان در ۹ ماه گذشته از امسال ۲۹ هزار و ۸۶۰ نفر در استان زنجان کارت هوشمند ملی درخواست کرده اند.

او به تعداد ایستگاه‌های کاری فعال کارت هوشمند ملی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۳۹ ایستگاه در استان زنجان فعال هستند که این تعداد شامل ۱۲ اداره و ۲ نمایندگی، ۱۸ دفتر پیشخوان و ۷ ایستگاه سیار است.

شفیعی می گوید: کاربرد کارت هوشمند ملی امروزه بیش از پیش احساس می‌شود و همه افراد بالای ۱۵ سال باید دارای کارت هوشمند ملی باشند.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه هنوز کمتر از ۷ درصد واجدین شرایط نسبت به درخواست کارت هوشمند ملی اقدام نکرده‌اند، گفت: افرادی که مراجعه می‌کنند و اطلاعاتشان ثبت می‌شود هیچ گونه مشکلی در خصوص أخذ خدمات دولتی نخواهند داشت، اما افرادی که هیچ اقدامی نکرده‌اند و درخواستی نداده‌اند باید اقدام به ثبت نام کنند و با ارائه درخواست، اطلاعاتشان در پایگاه اطلاعاتی کشور ثبت شود.

شفیعی  می گوید: افرادی که برای دریافت کارت هوشمندملی خود اقدام کرده اند؛ اما پیامکی مبنی بر تحویل کارت هوشمند ملی خود دریافت نکرده اند می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۶۰۹۰*۴* از طریق تلفن همراه خود از آخرین وضعیت کارت هوشمندملی خود مطلع شوند.

 

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: کارت ملی ، ثبت احوال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.