دبیر جشنواره فرهنگی هنری اذان منتظران در همدان از ارسال حدود ۸۰۰ اثر به این جشنواره از سراسر کشور خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- حجت‌الاسلام سید مرتضی حسنی‌حلم گفت: این آثار در زمینه‌های شعر و دلنوشته، خاطره‌نویسی، خوشنویسی، داستان کوتاه، عکس، کلیپ، مقاله، نقاشی، موشن گرافی و مستند، به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

او گفت: بیشترین آثار دریافت شده از استان‌های همدان و خوزستان است.

دبیر جشنواره فرهنگی هنری اذان منتظران در همدان گفت: اذان یکی از شاخصه‌های ارزشمند جامعه اسلامی است و هر چه به زمان برگزاری جشنواره نزدیک می‌شویم شاهد پویایی و تحرک بیشتری بین برگزارکنندگان جشنواره هستیم.

حسنی‌حلم گفت: توسعه و ترویج فرهنگ نورانی اذان در قالب‌های فرهنگی و هنری، شناسایی، معرفی و حمایت از هنر متعهدانه و هنرمندان متعهد در زمینه تولید آثار مرتبط با اذان و تجلیل از فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای مرتبط با فرهنگ اذان از اهداف برگزاری جشنواره است و بیشترین آثار دریافت شده در این زمینه نقاشی، عکس و آثار ادبی است.

او گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در نخستین جشنواره ملی «اذان منتظران» می‌توانند تا دوازدهم بهمن‌ماه  امسال آثار خود را در سه محور علمی، ادبی و هنری به دبیرخانه این جشنواره به آدرس https://hamedan.farhang.gov.ir/fa/azanfair ارسال کنند.

دبیر جشنواره فرهنگی هنری اذان منتظران در همدان گفت:داوری مقالات و آثار ادبی از پنجم بهمن و آثار هنری از ۱۳ بهمن آغاز می‌شود، اختتامیه این جشنواره نیز ۲۵ بهمن با حضور نمایندگانی از ۳۲ استان در همدان برگزار خواهد شد.
منبع: ایکنا
انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.